Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2019 12:40 - За мен
Автор: mihailvladov Категория: Други   
Прочетен: 1105 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Роден съм на 26.06.1990 година в град Русе. Завършил съм Строителен техникум в град Русе през 2009 година. След това продължих образованието си във Великотърновски университет ‘’Св.св.Кирил и Методи“ специалност счетоводство и контрол. През 2017 година завърших магистратурата си в Икономически университет- Варна отново специалност счетоводство и контрол. В момента работя като финансов консултант няма да споменавам къде. Занимавам се активно с усъвършенстването си в управление на личните финанси като чета книги, статии всеки ден на тази тема за да мога да бъда максимално полезен. За мен това е наука, на която много малко хора обръщат внимание. Да управляваш своите пари е също толкова важно колкото да управляваш средствата на една фирма и много малко хора се замислят върху това. Защо смятам така ли? Защото става въпрос за нашия живот, цели и мечти. Целта ми е да помагам на хората да вкарат в ред своите лични финанси и да изпълнят своите цели и мечти. Според мен в днешния променящ се свят, човек има крещяща нужда от финансов консултант. Защото най-трайното богатство и смислен, щастлив живот има само в родината. Прояви упоритост и търпение, за да успееш! Умният винаги намира решение за ситуации, които дават мъдрост и благополучие! Решението е ваше, имате подкрепата ми! Ако вече сте "на гурбет"-  да помислим заедно за връщане- камъкът си тежи на мястото, а родината дава крила!



Гласувай:
4



Следващ постинг

1. zaw12929 - Поздрави за първите стъпки! &qu...
10.03.2019 13:48
Поздрави за първите стъпки! "упоритост и търпение, за да успееш! Умният винаги намира решение за ситуации, които дават мъдрост и благополучие!....
Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihailvladov
Категория: Други
Прочетен: 9573
Постинги: 12
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930